Nissan, otomobil markasını Web3 hayatına genişletmeye karar verdi. Japon otomobil üreticisi, metaverse ekosisteminde de çalışacak sanal ürün koleksiyonunu tanıtmak için ABD makamlarından izin istiyor. Nissan’ın ek olarak dünya genelindeki satın alan katılım stratejilerini yenilemek amacıyla kendi misli olmayan token (NFT’ler) serisini piyasaya sürmesi umut ediliyor. Nissan’ın Web3’e girme sonucu, Japonya’nın Web3’ü ve onun kripto, metaverse ve NFT’ler benzer biçimde unsurlarını keşfetmek için etken adımlar attığı bir dönemde geldi. 1993’te kurulan otomobil üreticisi, izin verecek kendi NFT pazarını başlatmayı planlıyor. kullanıcılar nane NFT’lerin yanı sıra tecim yaparlar. Sanal Nissan kıyafetlerinin ve otomobil modellerinin lansmanı, ürünlerinin metaverse’de reklamını kolaylaştıracak bir hizmetin yanı sıra firmanın kartlarında da var. ABD’den lisanslı ticari marka vekili Mark Kondoulis, ipuçları için popüler Yaklaşan Web3 ile ilgili patentler hakkında, Nissan’ın ABD Birleşik Devletleri Patent ve Ticari Marka Ofisi’ne (USPTO) başvurusunun bir ekran görüntüsünü paylaştı.Nissan’ın Web3 sektörüne girme adımı, firmanın yetkilisi ‘Nissan Hype Lab’da denemelere başlamasından bir tek birkaç gün sonrasında geldi. sanal mağaza. Nissan Japonya tarafınca başlatılan bu sanal mağaza, insanların metaverse ekosisteminde otomobilleri denetim etmelerine ve satın alma evraklarını tamamlamalarına olanak tanıyacak.Nissan’ın Japonya’dan Web3’e giren ilk otomobil markası olduğu bildirildi.Sadece Nissan tek otomobil değil Hindistan’dan Mahindra ve Mahindra, Mart 2022’de ikonik Thar spor arazi aracına (SUV) dayalı tekliflerini duyurarak NFT alanına ayak bastı.Mercedes, Volkswagen, Toyota, Ford ve MG Motors da sanal ofisler oluşturarak ve NFT tasarımcılarından oluşan ekipleri işe alarak Web3 hayatına ilk adımlarınızı atın. Satış ortağı bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.
Teknoloji Haberleri