Bloodborne PC bağlantı noktası yada tekrardan düzenleme söylentileri, PS4’te piyasaya sürülmesinden seneler sonrasında dönmeye devam ederken, artık birinin varlığını doğrulayan kanıtlar var. Bir tweet’te, meşhur Dark Souls mod yapımcısı ve veri madencisi Lance McDonald, oyunun tam perakende PC versiyonuna işaret eden garip bir halde adlandırılmış ekran görüntüleri bulduğunu iddia ediyor. Söz mevzusu görüntüler Bloodborne Fandom wiki’sine, çeşitli oyunlarda geliştirici FromSoftware ile çalışan kıdemli çevre sanatçısı Marcos Domencech tarafınca yüklendi. Ekran görüntüleri ‘SPRJ-win64’ olarak adlandırılır ve McDonald’a bakılırsa bu, hata ayıklama menüsünden ekran görüntüleri alırken oyunun dosya adı kuralıdır. Bunu kendiniz kontrol edebilirsiniz: ‘Oil Pitcher’ Fandom sayfasına gidin ve oyunun ekran görüntülerine bakın. Yağ Çömlekleri galeri bölümünde. Başlıkta, Domencech’in adının yanında ‘win64’ yazıyor, bu da onun bir ekran görüntüsü aldığını ve ham görüntü dosyasını – değişim yapmadan – wiki internet sayfasında yayınladığını gösteriyor. Alternatif olarak, mahalli olarak bir PC’ye kaydetmeye çalışırken tümü aynı adlandırma kuralını izleyen Bloodborne’daki çalışmalarının daha çok örneğini içeren ArtStation portföyüne göz atabilirsiniz. Daha ilgi çekici olan şey, görüntülerin The Old Hunters DLC’deki son alan olan ve anlaşmayı imzalamak için dengesiz Orphan of Kos patronuyla savaştığınız Fishing Hamlet’ten olması. Bu, söz mevzusu PC sürümünün tam oyun + DLC’yi ihtiva ettiği anlamına gelir – ki bu ne yazık ki asla gün ışığını görmeyebilir. Bloodborne için 60 fps yamasını oluşturarak öne çıkan McDonald, ekran görüntülerinin ” Windows’ta çalışan oyunun gerçek tam perakende sürümü”. Tweet’te “- erken ‘proje canavarı’ süreci yapısı değil (köşedeki yükleme simgesinden anlayabilirsiniz),” dedi. McDonald, birkaç kez, Bloodborne’un PC’de çalıştığını gördüğünü ve geliştiricilerin bunu kullandığını iddia etti – yukarıda belirtilen görüntü, onun varlığını doğrulayan bir başka kanıt. “Bloodborne’u daha ilkin hususi bir ortamda Windows 7’de çalışırken gördüğümden bahsetmiştim ve bu, Mayıs 2014’ten itibaren oldukça erken bir yapıydı” diye ekledi. “Bu, tam oyunu + DLC’yi ilk kez görüyoruz.” Hayranlar içinde, PC ve PS5 için bir Bloodborne remaster/remake’in bu hafta PlayStation Showcase etkinliğinde duyurulacağına dair bitmeyen bir ümit var. yayıncıdan herhangi bir haber gelmedi. Oyuncuların bağlantı noktası için PlayStation’a kilitlenmesinin ve onu rahatsız etmesinin sebebi, öteki FromSoftware oyunlarının aksine, Sony Interactive Entertainment’ın (SIE) Bloodborne’un IP haklarına haiz olmasıdır. Seride başka girişler olup olmayacağına yada oyun için herhangi bir mühim karara FromSoftware tarafınca karar verilmeyecektir. Benzer bir örneği, FromSoftware’in onayından sonrasında Sony tarafınca atanan, Bluepoint Games tarafınca 2009 oyununun modernize edilmiş bir tekrardan yapımı olan Demon’s Souls tekrardan yapımında gördük. İkincisi, muhtemelen o sırada Sekiro: Shadows Die Twice ve Elden Ring üstünde çalışmakla meşguldü. PC’de Bloodborne oynamanın öteki tek yolu, PS Now bulut tabanlı bir oyun aboneliği (artık PS Plus’a dahil) almaktır. Hindistan’da ve dünyadaki öteki bazı ülkelerde mevcut değildir. Arkasından, ücretsiz bir şekilde indirilebilen ve patronlar Cleric Beast ve Peder Gascoigne ile Yharnam’da açılış bölümünü içeren, fanatik yapımı Bloodborne PSX versiyonu var. Ortaklık bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.
Teknoloji Haberleri