Tüketici İşleri Bakanı Rohit Kumar Singh Salı günü yapmış olduğu açıklamada, Tüketici İşleri Bakanlığı’nın perakendecilere belirli hizmetleri sunmak için müşterilerin kişisel kontakt bilgilerini vermekte ısrar etmemeleri yönünde yönerge veren bir tavsiye yayınladı. Müşteriler, kontakt numaralarını paylaşmayı reddederlerse birçok perakendecinin kendilerine hizmet vermemesinden yakınma ediyor” dedi. ve data toplamanın arkasında hiçbir mantık yok” dedi. Bundan dolayı, tüketicilerin yararına bu mevzuyu ele almak için perakende sektörü ve sektör odaları CII ve FICCI’ye bir tavsiye yayınlandığını söylemiş oldu. Hindistan’da müşterilerin satmaca oluşturmak için bir perakendeciye cep telefonu numaralarını vermeleri mecburi değildir. . Sadece, perakendecilerin işlemleri sonuçlandırmak için bir numarada ısrarcı olması müşterileri zor durumda bırakıyor. Bir çok vakit, bu durumların birçoğunda müşterilere dönem dışı bırakma seçeneği sunulmaz. Geçen ay hükümet, Yüksek Mahkeme’ye hükümetin Dijital Kişisel Verileri Koruma Yasa Tasarısını Temmuz ayında yapılacak Parlamento Muson Oturumunda masaya yatıracağını bildirdi. Yargıçlar KM Joseph, Ajay Rastogi, Aniruddha Bose, Hrishikesh Roy ve CT Ravikumar’dan oluşan beş yargıçlı bir Anayasa mahkemesi, mevzuyu Ağustos ayında duruşma için düzeltti.Merkez için görünen Başsavcı R Venkatramani, kürsüye kişisel verilerle ilgili yeni yasa tasarısının geçerli bulunduğunu söylemiş oldu. Başsavcı, korumanın hazır bulunduğunu ve Parlamentonun Muson Oturumunda tanıtılacağını söylemiş oldu. “Tasarı hazır, bir tek Haziran, Temmuz ayının sonundaki muson oturumunda meclise sunulması gerekiyor,” dedi Başsavcı. otomatikman oluşturulur – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.
Teknoloji Haberleri