Konami’nin en fena gizlenen sırlarından önde gelen Metal Gear Solid 3 remake’i nihayet doğrulandı. Perşembe günü erken saatlerde düzenlenen PlayStation Showcase etkinliği esnasında, yayıncı Konami, orijinal Hideo Kojima oyununun aslına sadık bir halde tekrardan yaratılmasını vaat eden ve bununla beraber çağıl görseller ve yeni bir oyun deneyimiyle geliştiren yeni oyunu ‘Metal Gear Solid Δ: Snake Eater’ı gösteren sinematik bir fragman yayınladı. “kusursuz kullanıcı deneyimi.” Buradaki mühim nokta, Sony’ye kuvvetli bir halde bağlı bir franchise olmasına karşın, MGS3’ün PC (Steam vesilesiyle) ve Xbox Series S/X’te de bulunacak olmasıdır. Bu, bununla beraber Kojima’nın şirketten ayrılmasına da damgasını vuran Metal Gear Solid 5’ten bu yana seriye ilk gerçek girişi işaret ediyor. Fragman, tamamen CGI odaklı bir vaka, başrol oyuncusu Naked Snake bataklıklarda sürünüyor ve bir canavar ile bir canavar arasındaki ölümcül bir savaşı gözlemliyor. timsah ve büyük bir yılan. Metal Gear Solid 3: Snake Eater tekrardan yapımıyla ilgili öteki her detay, Naked Snake için bir başlangıç noktası işlevi gören orijinal anlatıya sadakatle bağlı kalma vaadinden başlayarak Konami’nin sonraki tweet’lerinde ortaya çıktı. Bir geliştiricinin adından asla bahsedilmedi, sadece 2021’den bir VGC raporu, en iyi Horizon Zero Dawn ve Uncharted 4’teki destek çalışmalarıyla tanınan harici stüdyo Virtuous’ın görevli bulunduğunu iddia etti. Konami’nin stüdyodan gerçek adı yerine “Geliştirme Ekibi” olarak bahsetmesi acayip – bunun ne hakkında bulunduğunu merak ediyorum. Daha ilkin belirtildiği şeklinde, tekrardan yapımın adı Metal Gear Solid Δ: Yılan Yiyen – Delta olarak söyleniş edilir – değişikliği yada bazı farklılıkları ifade eder. çekirdek yapıyı değişiklik yapmak. “Delta sembolü (Δ) seçildi şu sebeple anlamı tekrardan yapılanma projesinin konseptine uyuyor.” Orijinal PS2 oyunu, Rus tabanca tasarımcısı Nikolai Stepanovich Sokolov’u kurtarmak ve Shagohod adlı deneysel, tank benzeri bir süper silahı sabote etmek için tek kişilik kurnaz bir görevde olan FOX ajanı Naked Snake’i mevzu alıyordu. Oynanış büyük seviyede gizlilik çevresinde dönüyordu ve orman bölümlerinde oldukça kullanışlı olan bir kamuflaj kabiliyeti ve CQC (yakın mesafeli dövüş) isminde olan bir göğüs göğüse dövüş sistemi sunuyordu. Kojima, hikayeyi beraber yazmanın yanı sıra, bununla beraber Metal Gear Solid 3: Snake Eater’ın yönetmeni, sadece Konami’den sert bir halde ayrılmasının arkasından tekrardan yapımda yer alması pek ihtimaller içinde değil. Çıkış, adının Metal Gear serisinin tüm pazarlama materyallerinden çıkarılmasını da sağlamış oldu ve arkasından Kojima Productions’ı bağımsız bir stüdyo olarak tekrardan kurdu. Konami’nin ‘sadık’ bir reprodüksiyon yaptığını iddia etmiş olduğu göz önüne alındığında, Kojima’nın adının oyun için yaklaşan herhangi bir promosyonda geçip geçmediğini görmek garip olacak. Ne de olsa bu onun hikayesi. Ek olarak Konami ek olarak Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1, ilk üç orijinal oyunu ihtiva eder – Metal Gear: Solid, Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty ve yukarıda bahsedilen Snake Eater. Bu güz/sonbaharda çıkması planlanıyor ve serinin son olarak platformlara (belirtilmemiş) dönüşünü işaret ediyor.Metal Gear Solid Delta: Snake Eater PC, PS5 ve Xbox Series S/X’te piyasaya sürülecek.Ortaklık bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik bildirimimize bakın.
Teknoloji Haberleri